Спорт

5 начина, по които силовият трибой може да промени тялото и ума ви

1. Промяна в мисленето от естетика към сила

Нека си признаем, че в наши дни върху жените и мъжете се оказва толкова голям натиск да изглеждат по определен начин. Бързо скролване в Instagram може бързо да ви накара да намразите тялото си. Но започването на тренировъчна програма с нагласата да промените начина, по който изглеждате, ви настройва с убеждението, че вече не сте достатъчно добри.

Колко по-укрепващо е да прехвърлите нагласата си от тренировки за отслабване, изгаряне на калории, по-плосък корем и т.н. към увеличаване на силата, изграждане на мускули, усвояване на нови техники! Мислите ни се превръщат в чувства, така че ако можем да влезем във фитнеса с положителни цели, е по-вероятно да пренесем тази позитивност през целия ден!

2. Колкото по-силни ставате, толкова повече мазнини изгаряте

Колкото повече клякате, толкова по-силни ставате, толкова повече мускули изграждате, толкова повече мазнини изгаряте! Това е наистина великолепно уравнение – имам предвид кой не иска да бъде машина за изгаряне на мазнини. Силовите тренировки ще увеличат скоростта на метаболизма ви, което означава, че ще изгаряте повече калории през деня!

Мускулната тъкан изгаря два до три пъти повече калории, отколкото мастната тъкан. Тежкото клякане не само ще ви донесе красив прасковен гръб, но и ще увеличи метаболизма ви. Печелят всички!

3. Яжте повече храна

Тъй като програмите за силов трибой са предназначени за увеличаване на силата и мощта, съставът на тялото ви се променя, за да увеличи мускулната маса и да намали мастните клетки, скоростта на метаболизма ви ще се увеличи. Това означава, че ще можете да ядете повече храна, отколкото преди.

С увеличаването на мускулната маса се увеличават изискванията на организма ви към калориите. За поддържане на здравето и оптималния състав на тялото се препоръчва спазването на пълноценна и добре балансирана диета.

4. Излизане от зоната на комфорт

Цялата цел на силовия трибой е да видите на какво е способна силата на тялото ви, а това изисква да излезете от зоната си на комфорт. Поставянето на тежест на щангата, която ви предизвиква, е изнервящо!

С всички наши съвременни изобретения, като автомобили, колички за пазаруване, асансьори и т.н., създадени, за да улеснят живота ни, става все по-малко вероятно ежедневните задачи действително да ни предизвикат физически. Така че, ако не полагате съзнателно усилие да предизвикате себе си физически, най-вероятно живеете в рамките на зоната си на физически комфорт.

Да надхвърлите комфорта си е от съществено значение за физическото и психическото израстване. Предизвикайте себе си. Ще се изненадате да видите как това се отразява на множество области от живота ви!

5. Принуждаване на ума да присъства

Принуждаването на ума ни да се фокусира върху настоящето няколко пъти на ден помага за постигане на умствена яснота и спокойствие. Ненапразно в наши дни все по-често чуваме думата „осъзнатост“. Силовият трибой изисква осъзнатост: просто не можете да натоварите щанга със 100 кг и да направите клек, мислейки за досадния имейл, който сте прочели тази сутрин.

Толкова често оставяме съзнанието си да се движи свободно или преживявайки неща, които са се случили в миналото, или тревожейки се за неща, които биха могли (а вероятно и няма да се случат) в бъдеще. Да задържате вниманието си върху СЕГА е едно от най-полезните умения, които можете да усвоите, но както при всяко нещо, това изисква известна работа. Силовият трибой изисква внимание и съсредоточаване.

Related posts

Най-силният мъж в света Еди Хол показа невероятната трансформация на тялото си

admin

4-те най-добри футболни екипи в историята

admin

Стронгменът Хафтор Бьорнсон впечатлява с голям резултат на състезанието по силов трибой

admin

Можете ли да печелите пари от силов трибой? Ето как.

admin

Leave a Comment