Спорт

Най-силният мъж в света Еди Хол показа невероятната трансформация на тялото си

Еди Хол разказа за изумителната си диета, докато се подготвя за мача си със звездата от „Игри на тронове“ Хафтор Бьорнсон, тъй като двамата пренасят лошата си кръв на боксовия ринг.

Суперсилният Еди Хол разкри хранителния си режим, който му е помогнал да свали 38 кг само за два месеца, въпреки че е консумирал почти три пъти повече калории от препоръчителния дневен прием за възрастен мъж.

Когато през 2017 г. колосът от Клейтън спечели титлата „Най-силен мъж в света“, той нахвърли на кантара около 190 кг.

Подобно е било теглото му и когато счупи рекорда по мъртва тяга, като вдигна половин тон – движение, при което загуби съзнание.

Но оттогава насам той намалява теглото си, тъй като се подготвя за боксов мач със звездата от „Игри на тронове“ Хафтор Бьорнсон.

32-годишният мъж, наричан Звяра, казва, че за два месеца е свалил повече от 38 кг, въпреки че е изяждал по 7000 калории на ден, за да поддържа интензивния си тренировъчен график.

Това обаче не е нищо в сравнение с времето, когато е приемал по 12 000 калории всеки ден, докато се е състезавал по силов трибой.

Сега шестте му хранения включват смес от пилешко месо, ориз, зеленчуци, шоколад, мюсли, печени картофи, зелева салата и няколко закуски, които го поддържат по време на трудния план.

Еди, който тежи около 24 кг, казва: „Заради размерите ми и интензивността на тренировъчната ми програма трябва да ям много.“

„Яденето на толкова много храна не само отнема време, но и изисква много предварително планиране, последователност и усилия.“

Еди разказа подробно как подготовката за двубоя в Лас Вегас по-късно тази година също е помогнала за свалянето на килограми.

Наред с изтощителните ежедневни кардио и високоинтензивни интервални тренировки (HIIT), той се е посветил на изучаването на изкуството на един нов спорт.

Той добави: „Боксът е съвсем нова игра за мен и изисква различен вид физическа подготовка и издръжливост от тази на силовия трибой.“

„Графикът ми е доста натоварен, тъй като трябва да съчетавам часове тренировки, шест хранения на ден, бизнес срещи и време за семейството.“

Има обаче едно кардио упражнение, което Еди поставя над останалите – и то има специално място в сърцето му.

Като дете той е бил шампион по плуване и е запазил този спорт като ключова част от ежедневието си.

В книгата си Strongman: „Това е нещо, което ме обсеби за известно време и в което съм добър и до днес, макар че предвид размерите ми може и да не си помислите.“

Еди събира златни медали на 50, 100, 400 и 1500 м свободен стил по време на национални състезания до 13-годишна възраст, преди да открие
вдигането на тежести.

Преди това той разкри, че все още обича да плува, за да изгори излишните мазнини.

Той каза: „Това, което правя сега, е, че съм включил няколко боксови сесии седмично.“

„Правя тренировки на сушата, плувам, а след това си купих и велосипед, така че карам много колело.“

„Вероятно съм натрупал около пет или шест часа седмично кардио тренировки в допълнение към тренировките с тежести.“

„Имам шестица и съм доволен, че ще остана така, докато не остарея малко [в края на 40-те и 50-те години], когато може би ще трябва да намаля теглото си още малко.“

Сблъсъкът с Хафтор, който играе сер Грегор „Планината“ Клегейн в хитовия сериал на HBO, е насрочен за септември.

Напрежението между двамата датира от години, след като исландецът обвини Еди в „измама“, когато той стана първият британец, вдигнал титлата „Най-силен мъж в света“ от повече от 20 години насам.

Съперничеството се засили, когато Хафтор наскоро счупи световния рекорд на Еди в мъртвата тяга – с един килограм.

След това той му се обади след вдигането, като го предизвика на боксов мач.

Дневната диета на Еди

7,30 ч.: Една ябълка преди сутрешната разходка

Закуска: Пържола и бъркани яйца (пет яйца), една чаша портокалов сок

Между закуска и обяд: Шейк от суроватъчен протеин

Обяд: Две големи парчета пилешко месо, ориз, смесени зеленчуци и половин чаша портокалов сок

Следобяд: Шоколадово мюсли или бучка ягоди с мед от манука

Хранене в 18:00 ч: Домашно пилешко къри, ориз и зеленчуци (моркови, грах и царевица)

Вечеря (20,30 ч.): Голяма порция пържено пилешко месо, два печени картофа, аспержи, зелева салата, чушки, приготвени в масло, и половин бутилка майонеза

Вечерно хапване: Кисело мляко, ядки, мед, плодове

Related posts

Можете ли да печелите пари от силов трибой? Ето как.

admin

Стронгменът Хафтор Бьорнсон впечатлява с голям резултат на състезанието по силов трибой

admin

5 начина, по които силовият трибой може да промени тялото и ума ви

admin

4-те най-добри футболни екипи в историята

admin

Leave a Comment